دسته‌بندی نشده

راهنمای خرید لوازم التحریر و خوشنویسی

راهنمای خرید لوازم التحریر و خوشنویسی

ما در این مقاله قصد داریم شما را برای خرید لوازم التحریر و خوشنویسی راهنمایی کنیم. لوازم التحریر و خوشنویسی از گذشته تا کنون توسط انسان ها استفاده می شده. برای خرید این لوازم باید نکاتی را رعایت کنید تا در هنگام استفاده از این لوازم به مشکل برنخورید. با فروشگاه اینترنتی لوازم هنری گلدیس همراه باشید.

لوازم التحریر فانتزی

امروزه خرید لوازم التحریر فانتزی در میان خانواده ها بسیار رواج پیدا کرده است. لوازم التحریر به یکی از لوازم ضروری زندگی ما تبدیل شده است. بیشتر مشترهای لوازم التحریر فانتزی کودکان هستند. لوازم التحریر فانتزی به دلیل طراحی زیبایش چشم هر بیننده ای را به خود جذب می کند.

برخی از لوازم التحریرهای فانتزی به دلیل زیبایی شان تنها جنبه تزئینی دارند، اما زیبایی این لوازم دلیل بر بدون کاربرد بودنشان نیست. برای خرید لوازم التحریر فانتزی می توانید به سایت گلدیس سر بزنید.

لوازم تحریر

لوازم التحریر کودکانه

برای خرید لوازم التحریر کودکانه باید به نکات زیادی توجه کنید، یکی از این نکات سن فرزندتان است. کودکانی که سن کمتری دارند، به لوازم التحریرهای رنگی و فانتزی علاقه دارند. همچنین باید به این توجه داشته باشید که لوازم التحریر در سلامت کودک تاثیر به سزایی دارد. کودکانی که کوچکتر هستند، نباید از لوازم التحریر نوک تیز استفاده کنند.

برای خرید لوازم التحریر کودکانه باید به رنگ بندی دفتر و مداد بیشتر توجه کرد. انواع لوازم التحریر کودکانه زیبا و متنوع را می توانید از گلدیس خریداری کنید. در ادامه با همراه باشید تا شما را برای خرید لوازم التحریر و خوشنویسی راهنمایی کنیم.

پرکاربردترین لوازم التحریر

1- مداد

مداد یکی از رایج ترین لوازم التحریر بشر است. مداد کاربردهای مختلفی مانند: طراحی، نقاشی و نوشتن دارد. مدادها در نوع های مختلفی به بازار عرضه می شود.

2- اتود

اتود یکی از رایج ترین ابزارهای نوشتن است که امروزه به جای مداد استفاده می شود. از مزیت های خوب اتود کم هزینه بودن آن است. اتودها در رنگ بندی های مختلفی به بازار عرضه می شوند.

3- پاک کن

پاک کن را می توان مکمل مداد دانست. با پاک کن شما اشتباهات خود را اصلاح می کنید.

4- تراش

زمانی که مداد شما کند می شود، نیاز به یک تراش دارید. در هنگام خرید تراش باید به تیغه تراش توجه کنید.

5- جامدادی

برای نگه داری از لوازم التحریر خود به یک جامدادی مناسب احتیاج دارید. حمل و نگه داری لوازم التحریر بدون جامدادی کار بسیار دشواری است. در هنگام خرید لوازم التحریر و خوشنویسی به جنس لوازم نیز توجه داشته باشید.

6- خودکار

تقریبا همه ما، یکبار را از خودکار استفاده کرده ایم، خرید یک خودکار مناسب برای هر شخصی ضروری است.

7- دفترچه یادداشت

اگر عادت دارید برنامه روزانه خود را در طول روز چندین بار چک کنید، خرید یک دفتر چه یادداشت جیبی ضروری است. بیشتر دانش آموزان  و دانشجویان برای یادداشت نکات مهم دروس، یک دفترچه یادداشت کوچک را با خود به همراه دارند. یکی از مزیت های مهم دفترچه یادداشت، فراموش نکردن برنامه های روزانه است. شما عزیزان می توانید دفترچه یادداشت مد نظر خود را از گلدیس خریداری کنید.

8- دفتر نقاشی

اگر یک دانشجوی هنر یا استاد هنر هستید، حتما به یک دفتر نقاشی احتیاج دارید. در هنگام خرید دفتر نقاشی باید به جنس ورقه های کاغذ توجه داشته باشید.

9- کاغذ طراحی

دانش آموزان و دانشجوهایی که درس هنر دارند، بیشتر از این کاغذ استفاده می کنند. گلدیس معتبر ترین فروشگاه خرید لوازم التحریر و خوشنویسی است.

10- پرگار

یکی از ابزارهایی که برای ترسیم خطوط منحنی و  نقشه کشی کاربرد دارد، پرگار است. به وسیله پرگار می توانید نقاشی های زیبا و منظم را رسم کنید.

11- گونیا

اگر یک دانشجوی طراحی هستید، حتما باید یک گونیا خریداری کنید. گونیا بیشتر برای طراحی و نقشه کشی استفاده می شود.

12- خط کش

خط کش یکی از ابزارهایی است که همیشه به آن احتیاج داریم. خط کش برای رسم خطوط صاف کاربرد دارد.

لوازم خوشنویسی

13- لوازم خوشنویسی

آیا تا به حال به این فکر کرده اید برای خوشنویسی از چه ابزارهایی استفاده می کنند؟ با ما تا انتهای مقاله همراه باشید تا شما را با این لوازم آشنا کنیم.

قلم

برای خرید قلم مرغوب باید به نکات زیادی توجه کنید، برخی از این نکات بدین شرح هستند:

  • رنگ بدنه قلم، که باید سرخ رنگ باشد.
  • رنگ داخل بدنه قلم که باید سفید رنگ و بدون انحنا باشد.
  • قطر قلم نی باید قطری به اندازه مداد داشته باشد.

مرکب در خوشنویسی

یکی از لوازم خوشنویسی که باید آن را بشناسید، مرکب است.  مرکب ها امروزه به دو صورت مایع و خشک در بازار عرضه می شوند. برخی از مرکب های مایع دارای رنگ های متنوعی هستند. در هنگام خرید مرکب باید توجه داشته باشید که مرکب غلظت و کشش مناسبی داشته باشد. برای خرید لوازم التحریر و خوشنویسی خود به گلدیس بروید.

دیدگاهتان را بنویسید