دسته‌بندی نشده

وسیله حمل وسایل هنری و صنایع دستی

وسیله حمل وسایل هنری و صنایع دستی

یک وسیله حمل برای ذخیره و سازماندهی وسایل لوازم هنری و صنایع دستی یا در واقع وسیله حمل وسایل هنری برای هنرمندان نیاز است. که دارای یک سینی پایه دارای یک محفظه ، یک اجزای کوسن که در پایین سینی پایه قرار دارد. تعداد زیادی جعبه یا کیسه ذخیره سازی قابل جابجایی ؛ یک درب پایه به طور محوری به سینی پایه متصل شده است.

یک قطعه نگهدارنده تصویر که برای نگه داشتن عکس در بالای درب پایه قرار دارد. تعداد زیادی از اتصال دهنده های اولیه و اتصال دهنده های دوم که در سطح داخلی درب پایه قرار دارند ، اولین اتصال دهنده ها برای نگهداری جعبه های ذخیره سازی قابل حمل یا کیسه ها و عملکرد اتصال دهنده های دوم برای نگهداری لوازم هنری مواردی مانند خودکار ، نشانگرها و موارد مشابه است. و درب داخلی مسطح به طور محوری به سینی پایه متصل است که بین محفظه سینی پایه و درب پایه قرار گرفته است ، درب داخلی یک سطح کار تخت را فراهم می کند.

وسیله حمل وسایل هنری

اختراع حاضر به دستگاههایی برای سازماندهی و ذخیره سازی وسایل لوازم هنری، به ویژه به یک دستگاه چند محفظه ای برای ذخیره سازی وسایل هدایت می شود که سطح کار صاف را نیز فراهم می کند.

ذخیره و حمل وسایل لوازم هنریو صنایع دستی می تواند خسته کننده و دست و پا گیر باشد. برخی از افراد لوازم خود را در کیسه ها یا جعبه های کوچک بسته بندی می کنند. اما ذخیره سازی وسایل به این روش ممکن است یافتن و دسترسی به لوازم را در صورت لزوم دشوار کند. اختراع حاضر دارای یک وسیله حمل برای وسایل هنری و صنایع دستی است. که می تواند برای ذخیره و حمل وسایل مورد استفاده قرار گیرد. (به عنوان مثال برای استفاده در خانه یا هنگام مسافرت).

دستگاه حمل کننده همچنین یک سطح کار مسطح را برای فرد فراهم می کند در حالی که وسیله ای راحت برای استراحت در دامان کاربر (به عنوان مثال ، با سطح پایین مهره دار) فراهم می کند. برای ذخیره سازی و حمل و نقل آسان ، دستگاه می تواند تا شود و بسته شود.

هر ویژگی یا ترکیبی از ویژگی های توصیف شده در اینجا در محدوده این اختراع گنجانده شده است. به شرط آنکه ویژگی های موجود در هر ترکیب از این نظر با یکدیگر ناسازگار نباشند. همانطور که از لوازم هنری، این مشخصات و دانش یکی از مهارت های معمولی آشکار خواهد شد. هنر مزایا و جنبه های اضافی اختراع حاضر در شرح مفصل و ادعاهای زیر مشخص است.

 

دیدگاهتان را بنویسید